Tajemnice Delianu
Administrator
Obrażenia są podwajane z kolejnymi poziomami magi.
Krąg 1
Magia światła
Przyspieszenie- przyspiesza jednostke. 3 many
Boska siła- podwaja atak jednostki. 3 many
Magia energi
Mały pocisk magiczny- rzuca małą kulą magiczną. 4 many 4-8
Energetyczna pięść- odrzuca na jakieś 1-2 metry cel uderzenie. 2 many
Magia natury
Oplątanie- jest to czar który oplata cel czaru małymi korzeniami. 4 many
Trucizna- zatruwa możliwa do uleczenia. 2 many 5 razy po 2
Magia żywiołu
Mała kula ognia- uderza małym pociskiem ognistym 3 many 4-6
Kryształowa tarcza- tworzy osłone która ma 10 Hp 5 many
Magia mroku
Osłabienie- podwójnie osłabia atak 3 many
Spowolnienie- spowalnia jednostke 3 many
Krąg 2
Magia światła
Regeneracja- regeneruje 2 razy po 5% hp. 5 many
Mały pocisk świetlny- uderza malym pociskiem o świętej mocy szczególnie mocno działa na istoty nieumarłe oraz demony. 5 many 7-10 na trupy i demony 10-15
Magia energi
Odbicie pocisku- pozwala odbic wrogie ataki z magi kregow 1 oraz 2. 7 many
Niewidzialność- pozwala zniknąc na 3 tury. 7 many
Magia natury
Plaga- przeciwnik atakowany jest przez małe stworzenia m.in. osy, skorpiony itp. itd. 4 many 4-9
Przyzwanie zwierzęcego sojusznika- przyzywa zwierzęcego sojusznika: mały wilk, orzeł, mały rekin, żmija. 9 many
Magia żywiołu
Lodowy sopel- uderza małym lodowym pociskiem 5 many 5-8
Uderzenie ognia- odrzuca przeciwników którzy stoją koło bochatera na 2 metry 7 many 2-3
Magia mroku
Szał- powoduje że przeciwnik wpada w szał i sam się okalecza 5 many przeciewnik zadaje sobie połowe słabsze obrażenia niż zadał by normalnie najsłabszą bronią
Telekineza- pozwala podnosić niezbyt ciężkie przedmioty 5 many
Krąg 3
Magia światła
Starożytna strzała- pozwala stworzyć zaklętą strzałe i dowolnie kierować jej lotem. 5 many 10-17
Leczenie lekkich ran- Leczy 25% hp. 7 many
Magia energi
Elektromagnetyczny wybuch- Pozwala rzucać bombami energi które odrzucają na 3-4 m. 8 many 7-8
Elektro łańcuch- tworzy łańcuch o długości 5 metrów którym można przyciągać wroga oraz zadawać mu obrażenia. 7 many 3-7
Magia natury
Tworzenie strzał- tworzy 5-10 strzał. 8 many
Kamienne kolce- z ziemi wychodzą kamienne kolce mag moze nimi dowolnie kierowac. 4 many 5-10
Magia żywiołu
Ognista tarcza- tworzy naokoło bochatera ognistą tarcze która odpiera czary 2 kręgu 7 many
Lodowy krąg- wszystkie wrogie jednostki na okolo bochatera dostają obrażenia od lodu a bochater na chwile ma lodową tarcze która odpiera każdy czar. 13 many 7-10
Magia mroku
Wir śmierci- pozwala tworzyć małe dziury w ziemi które wciągają na 1 ture i zadają obrażenia 10 many 4-7
Przyzwanie demonicznego sojusznika- pozwala przyzwać: impa, piekielnego ogara oraz rogatego demona. 15 many
Krąg 4
Magia światła
Latanie- pozwala przez 5 tur unosić siębohaterowi w powietrzu. 10 many
Rozbicie pocisku- pocisk z kregow magi 1-4 bedzie rozbity na dwie czesci i z dwoch stron zaatakuje rzucajacego czar. Kazdy pocisk zadaje 2 razy mniejsze obrazenia niz normalny czar 10 many
Magia energi
Błyskawica- wywołuje uderzenie błyskawicą. 7 many 10-15
Odrzucenie pocisku- pozwala złpać pociski magiczne z kręgów 1-4 i odrzucić je w dowolnym kierunku. 10 many siła pocisku podwaja sie.
Magia natury
Zmiana w zwierze- pozwala zmienić się w : lwa, tygrysa, geparda, słonia, wielkiego orła i krokodyla. 13 many
Wzmocnione oplątanie- oplata mocnymi korzeniami na wysokośc 1,3 m. 7 many
Magia żywiołu
Grad meteorytów- uderz meteorytami we wszystkie jednostki po za bochaterem 10 many 10-15
Brama- pozwala po śmierci pojawić sie w miejscu bramy z 10% hp 20 many
Magia mroku
Ożywienie umarłych- pozwala ożywić na krótki czas jednostke 20 many
Klon- pozwala bohaterowi stworzyć swojego klona który ginie po zadaniu 1 PO (klonowi) 15 many
Krąg 5
Magia światła
Leczenie średnich ran- leczy 50% hp. 15 many
Święty wybuch- bochater "wybucha" świętą mocą szczególnie mocno działa na umarlaków i demony. 10 many 35-40 Trupy i demony 40-45
Magia energi
Duży pocisk magiczny- uderza dużym pociskiem który może uderzyć nawet kilka osób. 10 many 20-30
Łańcuch błyskawic- uderza 4 osoby z podwójnie zmniejszoną siłą. 15 many 1 osoba 60 2 osoba 30 trzecia osoba 15 a czwarta osoba 7-8
Magia natury
Przyzwanie mocy lasu- przyzywa potęrzną moc która zadaje obrażenia wszystkim wrogim jednostką. 20 many 30-34
Bariera drzew- wytwarza bariere drzew przez która nie da sie przejść. 10 many
Magia żywiołu
Duża kula ognista- uderz dużym ognistym pociskiem 15 many 20-25
Trąba powietrzna- tworzy potężny wir uderzający każdą jednostke po za bohaterem. 20 many 15-30
Magia mroku
Przeklęta tarcza- tarcza osłania bohatera przed atakami czarów 1-5 kręgu 20 many
Kula śmierci- tworzy kule która może zadać obrażenia paru jednostkom. Szczególnie mocno działa na istoty święte 20 many 30-40 istoty święte 40-45
Krąg 6
Magia światła
Wskrzeszenie- wskrzesza wybraną osobe 25 many
Święty armagedon- uderza potężną świętą kulą która zadaje obrażenia wszystkim jednostkom a istoty niumarłe oraz demony skazane są na śmierć. 25 many 50-60 istoty nieumarłe oraz demony zabija
Magia energi
Zatrzymanie czasu- wstrzymuje czas na 5 tur. 25 many
Teleportacja- teleporuje oddział na odległość do 50m. 20 many
Magia natury
Uderzenie ziemi- uderza z każdej strony przeciwnika kamieniami,piachem itd. itp. 20 many 30-40
Moc słońca- mag wysyła promień w strone słońca który po odbiciu jest potężną bronią. 30 many 60-70
Magia żywiołu
Armagedon- uderza potęznym płonącym meteorytem zadając obrażenia wszystkim jednostką po za bochaterem 30 many 50-65
Fala lodu- uderza każdą napotkaną jednostke w promieniu 100 metrów oraz na 1 ture zamraża jej nogi 20 many 20-30
Magia mroku
Przeklęty ryk- pozwala bohaterowi wywołać potęzny szum który zadaje obrażenia poza istotami nieumarłymi i bohaterem 25 many 50-55
Tchnienie śmierci- polega na wywołaniu i miotaniu chmurą czystej śmierci 25 many 60-60
Offline